svar del. 1

Svar från frågestunden är nu här, kör hälften nu och hälften nästa fredag så ni har alltså möjlighet att fortsätta fråga. Det gör ni HÄR!
1. Favoritlåt just nu?
Svar: Vetinte riktigt, har många. Men Panda Da Panda - Vem E Du är en jag lyssnat mycket på på sista tiden!
2. Vad är din högsta dröm?
Svar: Jag vet faktiskt inte, men att se Henrik Berggren / BD live hade ju varit något. Vet att det är lite sent, och vill inte låta som en äcklig fjortonåring som lyssnat på BD i 3 månader och är världens största fan. Men annars kommer jag faktiskt inte på något.
3. Vad vill du göra 2012 som du aldrig gjort innan?
Svar: Jag vill umgås mer med mina nära och kära, för man vet aldrig när det är försent. Det har jag ju gjort innan, men jag skulle kunna bli bättre på det. Annars vill jag åka på Språkresa!
4. Vilka bloggar följer du?
Svar: Ska jag vara ärlig, så.. Elin Fohlin's, Kandyland'y, Linda Hallberg's och mina vänners!
5. Kebab eller Pizza?
Svar: Hm.. pizza!
6. Vad tycker du om mig?
Svar: Jadu Maya, du är en väldigt söt och snäll tjej, men som jag tyvärr bara träffat en gång! Vill lära känna dig bättre :)
7. Hur fixar du ditt hår och sminkar dig?
Svar: Kan lägga upp det i ett eget inlägg senare!
8. Vill du ha en kakjävel?
Svar: Ja Bajen, hit med en !
9. Vilken BH storlek har du?
Svar: Glädjer den infon dig, så visst 75B / 70C!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback