ojoj, dålig update!

Inte uppdaterat alls när jag var i Örebro/Dalarna. Ni undrar säkert vad jag gjort där? haha i Tisdags åkte vi till Örebro. På vägen stannade vi i Norrköping och köpte nya Pjäxor till Gustav & skidor till mamma. Gick även i ett köpcenter. Sen åkte vi vidare, när vi kom fram minns inte riktigt vad vi gjorde, inte så mycket antar jag. Nästa dag gick vi på stan i Örebro iallafall, hittade endel kläder och sånt behövligt så visar dom i nästa inlägg. Efter det åkte vi upp till Dalarna, Borlänge där vi bodde oså. När vi var där ville jag ut på stan igen, så stack till Kupolen som är ett skitstort köpcenter hehe! hittade bara en tröja dock. Gick och fikade med Mamma med, mys :)
Nästa dag gick vi upp tidigt, åt frukost och sen åkte vi till Romme som är en skidanläggning-sak? äeh vetifan, men åkte skidor hela dagen och sen gick vi ut och käkade med några vänner till familjen som även var med. Så det var trevligt :)
Nästa dag gick vi upp tidigt igen, åkte till Falun till en annan skidanläggningsgrej? åkte skidor i några timmar sen åkte vi hem! kom precis hem , har varit en ganska tråkig bilresa utan min mobil som gick sönder första dagen då vi skulle äta och jag spillde cola över den. Mh äger!
slänger in lite bilder från resan senare! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback