min fina

Idag är en såndär dag jag bara vill åka hem till min bästavän/syster/kusin, skratta och vara galna som alltid eller bara prata. Hon bor just nu i Stockholm , alltså en väldigt bra bit härifrån. Och bara det att veta hur långt hon är ifrån mig får mig känna en otrolig saknad , jag vet inte hur jag ska klara mig. Men hur långt hon än är ifrån mig vet jag att hon bara är ett samtal bort, och att hon alltid kommer ställa upp för mig vad som än händer. Och den känslan är obeskrivlig, att veta att man har någon som är som en kopia av än själv, fast tusen gånger bättre. Som känner mig så bra, så hon förstår varenda ord. 14 år tillsammans är ingen tid att kasta bort, du är värd guld. Jag älskar oss, jag älskar dig.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback