Kvällen igår

Var mysig och mestadels bra, bortsett från lite saker som hände. Men det klarade vi tillsammans! vad har man vänner till, åh vad jag älskar dig bästavän ♥
Idag satt jag i caféterian med Julia & Julia hela dagen. Har inte gjort någonting sen jag kom hem, åt lite taccos med familjen för en stund sen om det räknas. Näe, men det var väl trevligt! nu har jag krypit ner under täcket för det är så kaaaaallt, och laddar ner lite film som får bära kvällen! pratar även med Oscar som har lovat mig att vara social så jag överlever nog :) imorgon kommer älskling hit på dagen, sen åker vi hem till honom och sover där! har ju en månad på söndag med, hihi ;) men vi får väl se vad kvällen bjuder på , blir troligtvis utgång o lite!
pusss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback