dålig uppdatering

Men har inte orkat blogga. Skola idag då, som vanligt. Efter skolan hängde Herman och Julia med mig till biblioteket för jag var tvungen att låna en bok till svenska-läxan hehe! vi fick världens flipp och grät av skratt, gutt! sen stack jag hem. Gjorde nudlar och lite, sen får jag ett sms av Julia som säger att hon har missat bussen och undrar om hon kan komma hem till mig, så mötte henne vid Martin sen hem till mig. Vi gjorde väl inte så mycket egentligen, fick något flipp vi med haha! hon åkte nyss , så ringde Markus och nu ska jag hoppa in i duschen! blir väl mer uppdatering framöver I guess ;)
åååååååååååå vilka lebbar alltså xDxDxD jk (bästavänner biter varandra i läppen, ja det gör dom)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback