Plugg på g!

Kom hem för ett tag sedan, varit ute i lilla mönsterås med Alma. Vi stack till Rohdos och käkade först, när vi satt där kom Anton & Steise. Snackade lite, och sen kom även Hannele, Razze & Elin. De stannade där en stund, sen stack de. Stannade kvar en liten stund med Steise och Anton sen stack jag och Alma mot hamnen, påvägen träffade vi Kerstin och stannade och snackade en stund, sen gick vi bara runt och snackade och skrattade, mycket trevligt var det ! :)
Nu sitter jag här och ska försöka mig på alla dehär läxorna, blir gaaalen. Engelska glosor tills imorgon + att jag har engelska uppsats som ska göras. Har även tyskaförhör på torsdag. Inte nog med det ska jag läsa ur boken "Fiender" , vilket vi har i svenskaläxa. KILL ME.
Hur som helst får jag tacka för en mycket trevlig dag, lova ya!
Här har ni en bild på sötnosen själv ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback