löshår och grejer!

Nejmen haå bloggjävel!
Kom nyss hem. Dagen började somvanligt med skola, hade bara 4 lektioner så det vart chillidill! Slutade 20 över 1, men eftersom jag skulle med Michellé hem & hon slutade 4 fick jag vänta. Först vid halv 2 typ gick jag ut och mötte Michellé där hon satt med Sofia , sedan kom även Runken & Oliver dit. Michellé skulle dra in så medans jag väntade på henne satt jag & snackade med Oliver & Runken en stund, sen stack jag in och mötte Kerstin & Elin vid biblan, efter det gick jag, Julia & Louise till studiestödet, för har prov på judendomen imorgon! Efter det kom Michellé & jag tog bussen med henne , när jag var hos Michellé satt hon i löshår på mig och sedan satt Minna i hennes löshår. Ni får bild på det senare för hittar inte kamerajävleeen . Hm, ja. Vad gjorde vi med, jo vi gick till mormor & hälsade på henne, sen kom pappa och hämtade mig där, och nu sitter jag här. :) Ska nog plugga lajte , så vi hörs imorgon då ni även får bild på håret , kraoom!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback