sammanslaget

Igår var det ju skola och sånt först, efter det drog jag hem och gjorde verkligen inte ett skit. Sen smsade jag Berra så vi skulle träffas , han var även med Micke , Felix & Martin. Sen drog vi till sammanslaget fast stod bara utanför , träffade en jävla massa folk. Sen skulle Berra & Micke hem till Berra så jag följde med sen stack jag hem. Drog dock ut en halvtimme senare igen då jag träffade mycket saknade Nina & Hanna! trevligt. Köpte även inträde då för blev rätt segt att stå utanför, haha! Sen när jag drog ut en stund till träffade jag Schölin, Becca, Mackan och lite fler vilket var trevlans, så var med Becca en hel del av kvällen sen. Vid 2 drog jag, Becca och Fiffi hem och eftersom Becca är så snäll fick jag skjuds av henne en bit, aw. Haha nejmen trevlig kväll med både nytt & saknat folk helt enkelt! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback