24 oktober

Efter skolan drog jag, Julia & Louise hem till Louise där vi var en stund först. Sen drog vi ut och så träffade vi Felix, Berra, Oskar, Svante, Manne & Basse tror jag det var, var säkert fler, utanför netto. Snackade bara en liten stund sen stack jag & Julia in och köpte Hustler & Cola. ;) Vi stack ner till klt där vi ställde våra cyklar och sen gick vi till gungan där det radan var lite folk så vi drog och mötte alla coola moppepojkar igen vis scenen. Efter ett tag stack de igen och jag och Louise följde Julia till hennes buss. Där träffade vi även Patricia, när de åkt stack vi tillbaka till gungan och när vi var där kom Anis, han hade kört omkull med moppen hahah stackarn! Hål i nya jeansen och allt! Sen kom Melisa & Sanna, efter det kom alla coola moppepojkar vi var med innan. Sen kom även Runken, Marcus, Micke (?) och typ massa fler. Men iaf, snackade knappt med dom så ah. Vi hade trevligt iallafall, drog hem för en stund sen och nu sitter jag här helt fruuusen, så kallt det är ute nu för tiden asså! :O
Men ska dra ner och käka nu, uppdaterar imorgon, ska bli bättre på att uppdatera med! :)
kraom

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback