Ingen blogglust alls längre

Jag har verkligen ingen lust att blogga längre och besökarantalet sjunker. Ska försöka bättra mig!
Kan ju berätta om gårdagen så mycket jag minns, började med att jag & Julia Lindström vaknade vid 12 tiden. Vi fixade oss och så sen bakade vi kläääddkaka! Den blev inte lyckad, faktiskt. Haha, tog i 2 msk bakpulver istället för vaniljsocker, g8! Men gick och äta ändå. Haha sen stack hon hem och lite senare kom Julia Börjesson till mig. Drog ut och mötte Elin & Kerstin, vi stack till konsum och väntade på Ferre men han kom ju inte så vi drog till hamnen tillslut där massa folk var. Efter ett tag stack vi till klt där det kom fler folk och sen stack Kerstin hem & Jag,Julia och Elin stack till Elin. Vi hämtade lite saker ohså sen drog vi ut igen, satt utanför klt och väntade på Hannele ohdom. Som sällskap hade vi Tomas,Dea,Oskar,Henke,Felix,Victor,Lindh och säkert fler, minns inte riktigt vilka som var där. Sen drog jag & Julia hem till mig och lagade lajte mat sen somnade vid halv 2 kanske.
Idag blev det att dra upp tiiidigt, för komfa åde! Stack till kyrkan sen hem till mig igen. Inte gjort ett skit sen dess, funderar på att dra ut med Max & Leppe sen och kanske även Michaela, får väl se vad som händer :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback