helgen

Berättar lite om min helg dåå, började med att Julia hängde med mig hem efter skolan, vi käkade sen drog vi till henne. Var där ett tag, fixade lajde sen drog vi ut och mötte Natalie & Maja. Vi drog till hamnen, sen kom Berra dit med. Efter några minuter började det strömma in massa folk, mycket trevligt var det! var där hela kvällen, sen drog jag & Julia hem till henne och slaggade där åde.
Idag vaknade vi vid halv tio-tio tiden då vi fixade oss och sen väntade på att mamma & pappa skulle hämta upp oss så skulle vi till kalmar på något informationsmöte om språkresor blabla. Efter det gick vi på stan liite, dissade helt enkelt Mönsterås marknad! Köpte ett par jeans ni får se imorgon för är hos Julia & har inte min kamera här.
När vi kom hem fixade vi oss sen drog vi ut igen, först förbi mig så jag kunde ladda mobilen lite sen mötte vi Berra & Malin vid netto. Sen gick vi och mötte Louise & Matilda, vi stod bara vid netto och snackade ett bra tag faktiskt. Kom maassa trevligt folk dit sen, som vi var med hela kvällen. Kan ju säga att det finns jävla snutar överallt i mönserås.. haha. Men trevlig kväll fan :)
nu kom vi in för ett tag sen och sitter och "kollar" på film. Uppdaterar imorgon , kraoom

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback