Fredaoog!

Hej på dig bloggjävel.
Kan ju berätta lite mer om min fredag sålänge. Började med skola, slutade 2 och då stack Julia & Jag hem till mig. Sen vid 6tiden ringde Berra och vi stack ut och mötte honom i hamnen. Satt bara och snackade och så, sen kom Leo,Henke,Lollo och några fler men jag,julia & lollo stack efter ett tag. Drog till solhem där det var lite folk, sen gick vi med dom tillbaka till hamen typ och där var Basse,Elin,Kerstin,Henke,Felix,Gimby,Kalle,Mikael,Oliver,Oskar,Jesper och ah minns inte vilka det var mer. Men det var trevligt :) vid 9 stack vi hem en snabbis sen drog vi till Kerstin där Elin var. Vi gick ut igen och mötte alla + nååågra fler! Vid 10 skulle Kerstin & Elin dra så jag och Julia gick med dom en bit, sen gick vi till Ljungnäs där Emma,Oscar,Wille,Andreas,Linus och fler var. Sen stack vi tillbaka till hamnen och satt och snackade bara, sen hem vid halv 12 typ. Blev en lyckad fredagkväll iallafall :) Sen när vi kom hem försökte jag & Julia även ge oss på att laga lite mat, gick som det gick men gott som fan blev det!
skriver sen, puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback