Förlåt..

.. för uuusel uppdatering, men har skaffat mig ett skapligt socialt liv och orkar därför inte blogga varenda dag!
Haha, men kan ju berätta om gårdagen. Började med skola som vanligt, efter det väntade Alma på mig och så stack vi ut en sväng. Stack till hamnen och lite, minns inte riktigt haha! Men sen drog vi iallafall hem till mig och målade naglarna och fixade lite ;)
Sen drog vi ut igen lite senare och träffade Berra, Oskar, Micke, Michaela & Amanda , ganska trevligt faktiskt. Sen gick jag med Alma hem till mig där hennes farsa var och skulle hämta henne. Vid halv 10 typ (?) gick jag ut igen,haha. Och mötte Berra, fytuuusan vad jag älskar den pojken! en av mina bästavänner faaktiskt. Hm, ja. Och idag har jag inte gjort alltför mycket. Varit ute med Julia & Berra ett tag, och fixat lite grejor :) sen stack jag & Julia hem till mig och var här tills hon skulle med bussen hem. Blir nog att träffa Berra sen igen iallafall, man får väl se vad som händer :) uppdaterar senare,pussn !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback