födelsedag

Ja, somsagt fyller jag ju år idag. 14 bast liksom, fjortis åde! Haha,nejdå.
Men dagen har varit bra, skola, sen hängde bästavän med mig hem. Vi åt pizza och så, hade förbannat kul faktiskt. Nu åkte hon precis och jag sitter här med en Cola, öppnade nyss min "post" jag fick idag haha, hade fått 3 kort. 1 från Farmor & Farfar, 1 från Mormor & Morfar och ett från min faster där det även fanns ett presentkort på Gina Tricot, laddat med 300kr! Vad glad jag blev,ih!
Fick ju även presenter av familjen idag när jag vaknade, fick pengar (blandannat till piercing), presentkort på H&M, Kameraväska & en cykel efterom min blev stulen. Fick även ett "smyckesskrin" eller vad det nu heter.
Ja, men jag har haft en bra dag iallafall. Måste bara tacka alla som skrivit/sagt grattis till mig idag, blir superglad!
jag har verkligen världens bästa vänner.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback