Vad jag köpte i ullared

Vet inte om jag sa det, men i Tisdags var jag i Ullared med massa härligt folk!
Tänkte lägga upp lite bilder på det jag köpte, tänkte även skriva vad det kostade på det jag kommer ihåg. Dock får ni världens sämsta bilder eftersom jag har min gamla dåliga kamera just nu. Och eftersom det var ett tag sen jag var där har jag använt endel saker och som ni ser har jag druckit upp alla cola utan 2.. haha
3st Coca Cola - 10kr. Så blev 20 + pant då!
Pringles - 12kr.
Cheez Ballz - 16kr.
Köpte även 2 till nagellack från Kubiss, men dom råkade Julia få med sig hem. Visar dom en annan gång.
Nagellack Claudia - 10kr /st.
Baslack Depend - 35kr.
Burk med 150st hårnålar - 21kr.
Björn Borg sminkväska - 50kr.
Deospray - 24kr.
Plånbok - 29kr.
Hårsnoddar (köpte 4 paket) - 6kr /st.
Claudia Ögonskuggsborste - 6kr.
Ecotools concealerpensel - 35kr.
Hårfärg - ca 40kr.
Maybelline New York Mascara - ca 90kr.
Wet n Wild ögonskuggspaletter - ca 30kr /st.
Wet n Wild concealerpalett - ca 30kr.
Wet n Wild eyeliner - ca. 30kr.
Inte bästa bilden på väskan, men den kostade iallafall 150kr!
Det blev för mycket med allt i ett inlägg, så visar resten i nästa inlägg :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback