Språkresa

Hemma idag igen, drog ännu en sovmorgon till 1 ungefär. Awzuum.
Sitter här och käkar kladdkaka som jag bakade igår, samtidigt som jag kollar runt på olika språkresor! Vill verkligen åka, men frågan är ju vart jag vill åka. Vill helst till Malta, men där fanns det bara International alltså att man åker med folk från andra länder, vilket jag helst inte vill. Fanns dock en Resort på Malta där dom hade Classic, alltså bara svenskar, som hette Ramla Bay, verkar asniiz där! Hm,vi får väl se vart det blir. ;)
båda bilderna är från Ramla Bay Resort
Ska någon av mina läsare på språkresa i sommar, och isåfall vart? eller har ni kanske varit på Språkresa? släng iväg en kommentar! :)

Kommentarer
Kerstin

JAG VILL, jag vill så gärna åka till brighton...<3



Blogg: http://onewaytoremember.blogg.se/
2011-11-10 @ 17:58:15
Anonym

Kan bara säga att man ska åka International! Jag åkte med STS International förra året, och det var ju ungefär hälften svenskar och hälften finländare. Fick mängder av vänner bland finnarna som jag ska åka och hälsa på! Classic-klasserna får i princip alltid sämre aktiviteter och sämre lärare. Dessutom är det ju mycket roligare att lära känna nytt folk från andra länder!



2011-11-11 @ 18:21:53
Alma

JAG VILL och jag har snackat med mamma och hon sa att jag kanske skulle få det åååh fyfan älskar mitt liv nu tänk oss på malta! ;) <3



Blogg: http://almahrydhage.blogg.se/
2011-11-12 @ 15:33:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback