Dag 1 - 10 udda fakta om mig själv

1. Jag älskar Coca Cola, är beroende & dricker det flera gånger varje dag
2. Jag älskar Broder Daniel & Håkan Hellström mer än vad jag kan beskriva med ord, helt galet
3. Jag ska pierca naveln nästa månad då jag har pengar till det, min pappa har sagt att jag får det, väntar bara på att mamma ska bestämma sig
4. Jag har planer på hur min första tatuering ska se ut & ska försöka göra den innan jag fyller 15
5. Jag kan inte bli kär, tvingar alltid fram känslor och inser sen att jag inte är ett dugg intresserad
6. Älskar att vara ute när det är mörkt
7. Vill ha en ziperall och ska köpa såfort jag har pengar till det
8. Jag älskar städerna Göteborg & Linköping och hatar Stockholm
9. När jag börjar gymnasiet vill jag ha egen lägenhet
10. Jag har haft sammanlagt ca 7 kaniner, men har inget djur längre

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback