Sminket jag fick hem från Elf

Eyeliner - funkar utmärkt, stod dock att den skulle vara vattenfast vilket den inte verkar vara. 16kr! (-40%)
Läppbalsam - skitbra! har tipsat om det i tidigare inlägg också, älskar det! man får dock väldigt lite produkt vilket är ett minus. Men w/e, 16kr liksom! jag har det i "smaken" Strawberry men finns i bl. Orange & Vanilla. 16kr! (-40%)
Köpte 4st sminkborstar som ni ser. En till foundation, den stora är till att borsta bort överflödigt puder, ögonskygga som smulat osv, en till rouge och en ögonskuggsborste. Ingen av dom var liksom "oh wow!" men de funkar. Använder foundationpenseln och ögonskuggsborsten iallafall. De alla är från deras billiga, eller man kanske säger "billigaste" linje alltså kostar dom ungefär 16kr/st. Hört att deras studioborstar ska vara riktigt bra, så ska beställa hem mig ett par efter jul ;)
(Och jag hade ju somsagt 40% off när jag beställde, priserna jag skriver ut är ordinarie priser. )

och sist men inte minst.
83 Piece Essential Makeup Collection - Innehåller 64 ögonskuggor, 4 rouger, 8 läppglans & 4 bronzers. Älskar allt jag provat i den, allt är väl pigmenterat och ja, allt man begär för ändast 150kr ;) kostar dock 260kr normalt men absolut värt! finns även i en större modell och en mindre.
Det tillhörde även 3st borstar, en lip, en eye och en facebrush!
Köpte även en sminkborst - förvaring sak. Men orkar inte ta bild på den och visa, inget intressant iallafall :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback